من و خدا و عشق این سه هرگز شکست نخواهند خورد.

عیب کار اینجاست که من "آنچه هستم" را با "آنچه باید باشم" اشتباه می کنم، خیال میکنم آنچه باید باشم هستم، درحالیکه آنچه هستم نباید باشم.  

عمر کوتاه است رسیدن به خواسته هایمان را طولانی نکنیم.
راه ما هموار است آن را پیچیده نکنیم. ...
 

نگهداشتن دوستان خوب گرانبها است به سادگی....  

 

اگر من بدانم که این دقایق آخرین دقایقی هستند که من شما را خواهم دید، به شما می‌گفتم که « عاشقتان هستم» و به این فرض بسنده نمی‌کردم که شما خود آنرا می‌دانید  

 

ساکنان دریا پس از مدتی صدای امواج را نمی شنوند، چه تلخ است قصه عادت .... 

 

اندیشیدن به پایان هر چیز شیرینی حضورش را تلخ می کند... بگذار پایان تو را غافلگیر کند/همانند آغاز  

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
sahar دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 13:24

khodaya hekmate ghadamhaie ra ke barayam barmidari ashkar kon ta darhaie ra ke be soyam migoshaie nadaneste nabandam va darhaie ke be royam mibandi be esrar nagoshayam

سلام. خیلی جالب بود. ممنون از مطلب زیبات.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد